Avatar billede fatter_keine Nybegynder
05. august 2007 - 10:49 Der er 1 løsning

Tjek af hjemmeside: Er Java aktiveret?

Hejsa,

Jeg bruger BitLet til at lade brugere hente Kubuntu fra kubuntu.dk, men vil gerne lave siden dynamisk, så alle der har Java aktiveret, får BitLet download-adressen automatisk.

Bliver Java registreret rigtigt på din computer, og kan BitLet starte downloaden?

Se: http://kubuntu.dk/download.php

Meld tilbage med følgende:

1. Hvilken browser du brugte
2. Hvilken Java-version du har installeret (Hvis nogen!)
3. Om BitLet var aktiveret på siden eller ej (fra starten)
3.1. Hvis Aktiv: Om BitLet kunne starte downloaden!
3.2. Hvis Aktiv, men du ikke havde Java!: Meld fejl!
3.3. Hvis Inaktiv, men du havde Java: Kunne du aktivere downloaden, og starte BitLet?
Avatar billede swiatecki Novice
05. august 2007 - 11:13 #1
Browser: FF
Java version: Suns JAVA 2 platform Standart edition(Version 1.5.0 (build 1.5.0-b64))

Bitlet var ikke aktiveret

Jeg kunne godt aktivere BitLet og downloade