Avatar billede limahl Nybegynder
04. august 2007 - 14:01 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvilken processor to bærbar?

- er det ikke de der dual core, der er bedst?
Jeg kan godt lide at spille ind imellem, men ikke noget der er værre end CounterStrike eller 1942. Har lige nu en maskine, jeg gav 12000 for (gys).

Hvis jeg køber en alm kontormaskine nu, så kan den vel køre spillene?

Mvh. Thomas
Avatar billede lzs Nybegynder
04. august 2007 - 14:16 #1
Ja det skulle jeg mene, medmindre du køber det billigste af det billigste.
Avatar billede drgonzo Praktikant
04. august 2007 - 21:26 #2
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=316219 denne er nok noget af det billigste du finder, der samtidgt kan bruges til at spille på. Hvad er dit max budget?
Avatar billede limahl Nybegynder
05. august 2007 - 12:16 #3
En 6000? Har lige set en HP i Netto til det beløb.
Avatar billede drgonzo Praktikant
05. august 2007 - 13:20 #4
den HP var ikke til at spille på. Skal du spille skal du ikke gå meget længere ned end den F-S
Avatar billede limahl Nybegynder
02. oktober 2007 - 10:29 #5
tak for det, boys.
Avatar billede drgonzo Praktikant
02. oktober 2007 - 19:06 #6
og du tager selv point fordi???? Ikke god stil
Avatar billede limahl Nybegynder
03. oktober 2007 - 13:46 #7
ville gerne give pointene til jer, men jeg kan ikke hitte ud af det, hvis det ikke er svar, i har givet. Ville nu bare lukke spørgsmålet, så der kom lidt orden i tingene..
Avatar billede lzs Nybegynder
03. oktober 2007 - 17:40 #8
hehe fair nok :D men fremover kan du bare bede folk om at ligge et svar, hvis du altså er tilfreds med deres kommentar.