Avatar billede twistedup Nybegynder
02. august 2007 - 18:14 Der er 1 løsning

Tidsafhængig rullegardin effekt

Hej eksperter,

Dette er længere projekt og jeg er villig til at give det antal point det kræver at lave.

Kort fortalt:
Det jeg skal lave er en div med en søgefunktion (søgefunktionen sætter jeg selv op). Div'en skal ved tryk på et link "avanceret søgning" rulle ned foran et billede på min side.

Og den lange:
1. Når man loader siden skal div'en efter ca. 3 sek. rulle fra en størrelse på ca. 15 px i højden til 300px i højden (disse værdier må godt kunne indstilles).

2. Efter ca. 5 sek. skal div'en rulle op igen og så skal den kun kunne aktiveres, når man klikker på linket.

3. Da scriptet skal bruges på alle undersider er det vigtigt at den ikke ruller ned, hver gang scriptet loades, men kun første gang (eller kun på forsiden). Så man skal kunne slå den tidsafhængige funktion til og fra!

Er det muligt at lave? Jeg lægger ud med 200 point til den der laver noget der virker.
Avatar billede twistedup Nybegynder
03. august 2007 - 15:08 #1
..lukker