Avatar billede kalp Novice
02. august 2007 - 10:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Det kunne være smart med video upload

Ganske kort.

Det kunne være smart hvis man kunne få lov til, at uploade "video tutorials" istedet for udelukkende "artikler".

Der er masser af ting man hellere ville demonstrere via. en video!
Det er også nemmere og hurtigere.
Folk der ser den har også lettere ved, at lære det man prøve at lære fra sig.

Blot en idé..
Avatar billede vejmand Juniormester
02. august 2007 - 10:12 #1
Og lidt i samme genre, det ville være dejligt at kunne uploade screenshots i forbindelse med spørgsmål.

Sorry for "spam"  :-)
Avatar billede snowball Novice
02. august 2007 - 12:30 #2
Jeg tror ikke umiddelbart vi får mulighed for at indsætte videoer på Eksperten. Det ville kræve mere plads på serveren og ikke mindst en mængde båndbredde som jeg ikke er sikker på IDG er klar til at bruge på Eksperten på nuværende tidspunkt.

Muligheden for at indsætte billeder i både spørgsmål og artikler, står på vores ønskeseddel til den nye Eksperten. Jeg ved dog ikke om ønsket er blevet opfyldt, men jeg tror det :)

Snowball / Admin
Avatar billede vejmand Juniormester
02. august 2007 - 12:36 #3
okay Snowball , tak for info.  :)
Avatar billede kalp Novice
02. august 2007 - 12:43 #4
Fair nok - økonomien skal jo også række til det:)
Avatar billede arne_v Ekspert
02. august 2007 - 17:35 #5
Apropos den nye E - er der nogen prognose for hvornår den kommer ?
Avatar billede snowball Novice
02. august 2007 - 22:52 #6
Nej, alt ligger stille grundet sommerferie, så har ikke noget nyt, desværre.