Avatar billede sheva Nybegynder
01. august 2007 - 20:24 Der er 6 kommentarer

prikker på skærmbilledet i vista

hej jeg har lige fået vista, men jeg har et problem nogle steder på min skærm er det sløret billede, når jeg starter den op er der prikker på skærmen. Kom også da jeg havde windows xp og den skulle starte op. har tænkt på om det er noget med biosen at gøre, for har prøvet alt muligt. Jeg kan bare ikke finde ud af at flashe min bios har en asus a7n8x bundkort.
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. august 2007 - 20:33 #1
Har du opdateret grafikkort driveren?
Avatar billede sheva Nybegynder
01. august 2007 - 20:48 #2
ja det er den nyeste fra ati der er installeret
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. august 2007 - 21:54 #3
hmm læsdte ikke at det var det samme under xp...
Er din PSU kraftig nok?
Avatar billede pidgeot Nybegynder
02. august 2007 - 14:29 #4
Er det en fladskærm, og bruger du i så fald VGA eller DVI? VGA er nemlig mere tilbøjelig til at være udsat for støj, hvilket er særligt tydeligt med mørke farver.
Avatar billede sheva Nybegynder
02. august 2007 - 21:22 #5
altså det har ikke altid været der det er kommet efter jeg har opdateret nogle drive i xp til skærm og mus. og det er en alm samsung skærm med vga
Avatar billede sheva Nybegynder
04. august 2007 - 21:04 #6
hmm er der slet ikke nogen der kan hjælpe evt med at flashe min bios, jeg har gjordt som det står på asus hjemmeside, men jeg kan ikke få det til at virke