Avatar billede boogeta Nybegynder
05. juni 2001 - 17:23 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

I/O error ??????

M\'jello

Får denne besked ved installation af en exe-file:

\"An I/O error occured while installing a file. This is normally caused by bad installation media or a corrupt installation file\"

Jeg ved at exe-filen er OK og at CDen den ligger på også er OK. Er der nogen mulighed for at kunne tjekke om min brænder/drev er ude af alignment?????? eller kan det måske skyldes noget andet?????

/Boogeta
Avatar billede dar Nybegynder
05. juni 2001 - 17:28 #1
Hvad er det for en CD?
Avatar billede bouggi Nybegynder
05. juni 2001 - 17:40 #2
Ok det lyder som at du har et problem med den cd du kører install fra men for at være sikker er du nødt til at teste den i en anden maskine.
Hvis den mod \"min\" forventning skulle køre derfra skal du have sendt CD-rom drev til rep. i bedste fald sats på en garanti dækker det
MVH. Bouggi
Avatar billede bouggi Nybegynder
05. juni 2001 - 17:41 #3
Men for en sikkerheds skyld lad os lige høre data på \"dyret\" mobo, cpu o.s.v.
Avatar billede dar Nybegynder
05. juni 2001 - 17:47 #4
Man kunne forestille sig at CD\'en fulgte med et eller andet elendigt computer-blad a\'la \"komputer for alle\". Da dem der laver dette blad er en flok spassere har de ikke fået kigget på dette program - blot kylet det ned på deres lille mother-CD og trykt 200 mil. eksemplarer... En af dem er så havnet hos boogeta?
Avatar billede boogeta Nybegynder
05. juni 2001 - 17:54 #5
Det er ikke CD\'en eller exe-filen den er gal med. Er tjekket.

Det er en CDR.

Hehe.....nej jeg køber sq ikke de der latterlige ensporet blade. For det første fylder de en med løgn og for det andet har de alle en meget ens og smalsporet holdning til hvad der er godt og hvad der er dårligt.
Avatar billede bouggi Nybegynder
05. juni 2001 - 17:54 #6
´Dar... Det var det samme jeg havde i tankerne *GGG*
De er ikke altid lige heldige
Bare synd at det skulle gå ud over boogeta
Avatar billede bouggi Nybegynder
05. juni 2001 - 17:56 #7
Hvad med andre cd-er
virker de ???
Avatar billede dar Nybegynder
05. juni 2001 - 17:59 #8
Havde du prøvet den på en anden pc?
Avatar billede bouggi Nybegynder
05. juni 2001 - 18:03 #9
umiddelbart lyder det som om at det er den pågældende cd det er galt med spec. når vi taler CDR... muligvis uden at ville det har du kopieret små lus med over som producenten har lagt på cd,en udelukkende med samme grund at det ikke skulle være mulig at kopiere dem...
MVH...Bouggi

P.S. Who can blame them *SSSS*
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
05. juni 2001 - 18:11 #10
Jeg vil ikke sige at komputer for alle er en flok spasser jeg synes bare at de skulle have ændret deres navn til \"komputer for begyndere\" fordi alt deres inhold er målrettet mod beyndere og da vil jeg sige at de klarer det godt
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
05. juni 2001 - 18:13 #11
Hvorimod at hvis man skal have noget for de mere øvede skal man have fat i Privat computer
Avatar billede peter_m Nybegynder
06. juni 2001 - 09:45 #12
God læsning for øvede starter ved tannenbaum :)
tørt men godt.
Avatar billede boogeta Nybegynder
06. juni 2001 - 10:53 #13
Filerne er programmer, zip-filer osv som er hevet ned fra nettet og som er lagt over på en CD. Der er ikke noget galt på andre computere. Har også prøvet andre af mine CDer og det er sgu det samme problem. Jeg er derfor ved at være meget overbevist om at det er min brænder/drev der er ude af alignment. Det er lidt sur røv, for det vil betyde at jeg skal undvære mit drev i en 6 - 8 mdr, hvis jeg kender butikkerne ret.

Det ville bare være fedt hvis man kunne tjekke om det virkelig var alignmenten den var gal med inden man sendte drevet til rep.
Avatar billede boogeta Nybegynder
11. juni 2001 - 11:53 #14
Tak alle sammen for jeres forslag. Da jeg ville dele point ud var det kun peter_m der havde svaret, alle andre har kommenteret. Jeg afviser peter_m svar, og jeg kan ikke give andre point. Hvis der er nogen der føler sig snydt, så må vi lige finde en anden måde at få givet de point ud.

Tak
/boogeta
Avatar billede boogeta Nybegynder
20. juni 2001 - 11:56 #15
no
Avatar billede boogeta Nybegynder
27. juni 2001 - 02:32 #16
bing