Avatar billede walbaum Nybegynder
29. juli 2007 - 22:53 Der er 10 kommentarer

Hvad er det her.

hej jeg har lidt problemer med at finde ud af hvad det er for to genstande jeg har til venstre for mine ram.

øh foresten hvordan smider jeg et billede ind her
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. juli 2007 - 22:54 #1
DU KAN UPLOADE BILLEDE PÅ PEECEE.DK
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. juli 2007 - 22:54 #2
Caps Lock...
Avatar billede walbaum Nybegynder
29. juli 2007 - 23:00 #3
Avatar billede walbaum Nybegynder
29. juli 2007 - 23:01 #4
ja jeg kan åbentbart ikke kende forskel på højre og venstre, men det drejer sig om dem til højre for mine ram
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. juli 2007 - 23:40 #5
Ja det ville jeg også gerne vide...
Sorry kan ikke hjælpe...
Avatar billede walbaum Nybegynder
29. juli 2007 - 23:47 #6
fandt lige selv ud af lidt, ramene til venstre er nogle dyre ting, og nogle ret gode ram, det der er til højre er nogle dummies, som virker på en eller anden rafinneret måde,
Avatar billede walbaum Nybegynder
30. juli 2007 - 00:19 #7
(Samsung memory 128MB 184-pin RDRAM)

Short for Rambus DRAM, a type of memory (DRAM) developed by Rambus, Inc. Whereas the fastest current memory technologies used by PCs (SDRAM) can deliver data at a maximum speed of about 100 MHz, RDRAM transfers data at up to 800 MHz
Avatar billede drgonzo Praktikant
30. juli 2007 - 02:01 #8
Ja det ligner unægteligt meget RamBus dummies. RamBus ram var en super teknologi der desværre var alt for dyr. Som du skriver kørte de 800mhz da alm ram kørte 100mhz. De skulle altid bruges parvis, derfor kunne man få en dummy, hvis man kun havde råd til 1 ramblok, gjorde denne dummy at maskinen opfattede det som 2 blokke og godt ville køre.
Avatar billede walbaum Nybegynder
30. juli 2007 - 08:00 #9
nogen herinde som har brug for det som var på billedet altså 2 stk samsung memory 128MB 184pins RDRAM + 2stk dummies
Avatar billede drgonzo Praktikant
30. juli 2007 - 14:04 #10
tvivler :)