Avatar billede gotsaed Praktikant
29. juli 2007 - 21:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Dualboot for Vista og XP

Jeg har købt en ny maskine der er født med Vista home premium, men jeg er glad for xp pro. hvordan laver man en dualboot så jeg kan bruge xp indtil jeg er blevet fortrolig med vista? Skal der laves 2 partioner? harddisken er på 320gb så det kan godt lade sig gøre.
Avatar billede kenp Novice
29. juli 2007 - 22:09 #1
Avatar billede kenp Novice
29. juli 2007 - 22:11 #2
hvis det er en præindstalleret uden alm. dvd men kun recovery.

http://www.pro-networks.org/forum/about88231.html
Avatar billede gotsaed Praktikant
30. juli 2007 - 10:54 #3
Tak for et godt svar det er tilsyneladende en ordentlig omgang så jeg må planlægge lidt god tid, men vejledningen ser meget fyldestgørende ud
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. september 2008 - 20:24 #4
Husk :)