Avatar billede sympotonic Nybegynder
28. juli 2007 - 18:11 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Internetexplore Crash, så snart det startes

Hej derude, har et kæmpe problem angående mit internetexplore.

Jeg for kæmpe boom i min hukommelse så snart jeg starter internet explore, og så får jeg yderligere fejlmeddelse som kan ses på mit snapshot www.burgerhjoernet.dk/internetexplore_crash.jpg

Jeg har ad-aware og AVG antivirus inde, men den finder ik noget, og bruget pt. firefox uden fejl heller, er kunne denne aplikation som gør fejl når den starter, nogen der ved hvordan jeg kan reperere det så det virker igen uden at skulle lave format c:?

MvH, håber i kan hjælpe har hårdt brug for det angående netbank mm, derfor den høje point givning.
Avatar billede oskar Nybegynder
28. juli 2007 - 18:17 #1
Løsning på bankproblemet: Brug denne tilføjelse i Firefox og du kan gå i banken uden problemer. https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/1419
Avatar billede kalp Novice
28. juli 2007 - 18:23 #2
Download denne fil herfra
http://packetstormsecurity.org/Win/IEreg.zip
eller
http://www.fbeej.dk/Programmer/iereg.zip
Udpak den og kør den udpakkede fil. Genstart og se om det har hjulpet.

eller

Sæt din xp cdrom i drevet.

Tryk start->kør og skriv følgende.. præcis som det står!

rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 c:\windows\inf\ie.inf

eller

tryk start->kør og skriv " sfc /scannow"

med din xp cd i drevet.
Avatar billede kalp Novice
28. juli 2007 - 18:31 #3
hvis ikke det hjælper er det måske en god idé at tjekke for spyware.
Avatar billede sympotonic Nybegynder
28. juli 2007 - 18:36 #4
hej oskar, det virker ikke, danske netbank kræver noget activecard eller sådanne noget skriver de..
Avatar billede sympotonic Nybegynder
28. juli 2007 - 18:37 #5
hej kalp, jeg har prøvet med iereg filen det hjalp ikke, samme problem, prøver med den scanning der... tror evt det er spyware begyndte bare lige pludselig. men ad-aware kan ik tage den. nogen som har andre foreslag? evt bedre spyware programmer
Avatar billede sympotonic Nybegynder
28. juli 2007 - 18:42 #6
hej igen kalp, har prøvet skrive den der lange liste også kopierede den en masse ind, men stadig samme resultat.. den er igang med at scanne nu med din sfc scannow :}
Avatar billede kalp Novice
28. juli 2007 - 19:00 #7
Med hensyn til spyware, så kan du få gutterne fra www.spywarefri.dk
Til, at hjælpe dig af med det snavs der lægger på din pc.

Har de ikke tid må du sige til igen.
Avatar billede sympotonic Nybegynder
28. juli 2007 - 19:13 #8
oka prøver, der er intet som har hjulpet indtil nu, kommer nærmere og nærmere den formatering *G*
Avatar billede sympotonic Nybegynder
28. juli 2007 - 19:51 #9
hej kalp hjalp via guides på spyware, smid et svar så jeg kan give point :}
Avatar billede kalp Novice
28. juli 2007 - 19:54 #10
Det får du her:D