Avatar billede lundemann Nybegynder
28. juli 2007 - 15:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problem med ekstern harddisk!

Halløj!

Jeg har netop købt en hitachi HTS541616j9AT00 160GB usb 2.0 ekstern harddisk med 2.5" HDD enclosure. Der er bare det problem at den starter fint op, og min nye bærbare med vista installerer drivere osv, men det første er at den ikke vises inde under computer. Derefter gik jeg ind i computeradministration og så under diskhåndtering for at prøve at gøre noget ved det. Derinde står der at den ikke er initialiseret. Når jeg højreklikker på den derinde, kan jeg kun vælge egenskaber og hjælp, men ikke de tre andre tråde "Simpel, samlet og spredt diskenhed.."
Jeg har prøvet tre af dem nu, da min kammererat arbejder i en it-forretning, men det er tydeligvis ikke harddisken der er noget galt med! De har heller ikke haft problemer med dem at all..
Hvad er problemet? Er det mig der snotkoger og har overset et eller andet??

På forhånd tak..
Avatar billede peet-49 Novice
28. juli 2007 - 15:58 #1
Du skal gøre den klar i diskhåndtering - oprette en partition og formatere den.
Avatar billede peet-49 Novice
29. juli 2007 - 09:33 #2
Du skal hølreklikke til højre v/disken i diskhåndtering og vælg opret partition.
Avatar billede peet-49 Novice
05. november 2007 - 09:22 #3
Lidt feedback???
Avatar billede peet-49 Novice
06. december 2007 - 15:10 #4
???