Avatar billede cartmann Nybegynder
26. juli 2007 - 12:14 Der er 3 kommentarer

Er min HD ved at stå af

Hej.
Jeg har en 80 gn hd, der er begyndt at opfører sig underligt.
Hvis jeg vil åbne Outlook/denne computer eller gå på nettet, tager det flere minutter!
Jeg har andre hd på min pc og der kan jeg åbne div. programmer øjeblikkeligt. Jeg har også været ude for at skærmen er blevet blå medens jeg var på nettet, jeg kunne ikke genstarte maskinen, men måtte slukke for den. Er mit c drev ved at stå af???
Jeg har kørt div. kontroller uden at der kunne påvises fejl.
Min proc. er en Intel pentium 4 2,0  1 gb ram

Med venlig hilsen
Cartmann
Avatar billede hcma Novice
26. juli 2007 - 12:20 #1
du er desværre kommet til at oprette dit spørgsmål i den forkerte kategori.
denne her omhandler fejl vedr. eksperten.dk.
læg selv et svar her og luk spørgsmålet, hvorefter du så opretter et i den korrekte kategori.
Avatar billede hcma Novice
26. juli 2007 - 12:22 #2
glemte da lige at lægge et linnk til rette kategori:
http://www.eksperten.dk/spm/Styresystemer/Workstation/Windows-XP/  (hvis du da kører WindowsXP - ellers må du vælge en anden)
Avatar billede bleze Nybegynder
27. juli 2007 - 11:25 #3
En 80 GB harddisk er gammel. Harddiske er mekaniske og dør helt sikkert på et tidspunkt. Hvis de begynder at sige lyde eller opføre sig underligt (og det ikke kan henvises til software problem) så er det tid til at udskifte dem!
Så godt råd! Køb en ny og klon den gamle over på den mens du kan!  Køb en Seagate da jeg synes de holder bedst, larmer ikke så meget, og er hurtige

Der findes tonsvis af programmer til at klone diske men det er en anden snak...