Avatar billede zag Nybegynder
26. juli 2007 - 07:10 Der er 4 kommentarer

Mangler Sndvol32.exe til XP

Hej alle

Jeg er ved et uheld kommet til at slette min Sndvol32.exe og har derfor ingen lyd på min pc mere. Kan ikke trække den fra min XP cd, da den ligger på en samlet recovery cd.

Mit system er Windows XP home version 2002 service pack 2

Hvis nogen kan sende filen til mig på tobiasdk9@hotmail.com så ville det være kanon :-D

på forhånd tak

Zag
Avatar billede ranni Forsker
26. juli 2007 - 22:27 #1
Kan du ikke genskabe den ved at køre TILBEHØR og så SYSTEMGENDANNELSE
Avatar billede thov Forsker
27. juli 2007 - 01:25 #2
Check lige om filen sndvol32.ex_ gemmer sig i en i386 folder - enten på harddisken eller recovery CD'en.
Hvis den er der, skal den 'expanderes' og placeres i Windows\system32 folderen.
Her står hvordan Expand bruges: http://support.microsoft.com/kb/888017
Avatar billede zag Nybegynder
27. juli 2007 - 07:31 #3
Det virkede thov, ganske smart :-)

smid lige et svar hvis du vil have point
Avatar billede thov Forsker
27. juli 2007 - 11:10 #4
Ok, her er et svar :-)