Avatar billede sirel Nybegynder
25. juli 2007 - 09:49 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Vista Home, Kan den logges på domain?

Kan Vista home logges på et domain? eller skal man op i en business/ultimate ?

I XP kunne man kun i Pro, så tænker på om det er det samme her.

Nogen der ved det, og evt. har et link der kan bekræfte det ?

Smider 200points for hurtig besvarelse ;)
25. juli 2007 - 09:59 #1
Det er som ved XP - du skal op på Prof. for at logge på domæne.

Se beskrivelse af de 7 versioner af Vista her:
http://www.pcworld.dk/art/6347
Avatar billede venturer Nybegynder
25. juli 2007 - 10:30 #2
Den liste er så ikke helt rigtig da der ikke noget som hedder Vista Pro.

Men Vista Business, Vista Enterprise og Vista Ultimate er de versioner man kan melde ind i et domæne.

Vista Home Basic svarer til XP Home Edition og Vista Home Premium svarer mest til XP Media Center Edition (ingen af disse kan altså meldes i domæne).
Avatar billede sirel Nybegynder
25. juli 2007 - 10:30 #3
der står ikke helt konkret om man kan eller ej. :(
Avatar billede sirel Nybegynder
25. juli 2007 - 10:32 #4
Venturer, ja men også derfor jeg søger et link der konkret siger "nej" ;)
25. juli 2007 - 11:13 #5
Dette link beskriver hvilke der kan og hvilke der ikke kan logge på et domæne:
http://icrontic.com/articles/pick_vista_version
Avatar billede sirel Nybegynder
25. juli 2007 - 11:23 #6
Erikjuul smid lige et svar til point.
25. juli 2007 - 11:28 #7
Det får du her!
Avatar billede sirel Nybegynder
25. juli 2007 - 12:34 #8
der sker intet når jeg trykker på "acceptere" :S
Avatar billede venturer Nybegynder
25. juli 2007 - 13:27 #9
Du sagde evt. et link ;)
Desuden har jeg ret. Dét bør være bekræftigelse nok :P