Avatar billede bombur Nybegynder
25. juli 2007 - 08:58 Der er 1 løsning

Circular references not alloved

Hej

Vi er nogle gutter der har gang i et større ASP.NET projekt og når vi prøver at publish'e websitet fra Visual Studio 2005 får vi fejlen i overskriften. Vi har sat batch=false, så problemet opstår først når vi prøver at publishe websitet. Projektet er ret stort, så vi har slet ikke overblik over hvor den eller de cirkulære referencer er lavet.

Er der en måde at finde cirkulære referencer på? Eller er der eventuelt en anden måde at publishe websitet på?

På forhånd tak
Rune
Avatar billede bombur Nybegynder
25. juli 2007 - 12:48 #1
Lukker