Avatar billede fleix Nybegynder
23. juli 2007 - 15:26 Der er 4 kommentarer

ang download

Hej jeg har et lille sprøgsmål hvis jeg nu download en fil til mit spil fx cheat til diablo 2 singel player.
også hvis jeg ikke vil bruge det mere
så sletter jeg det og tømmer min papir kurv men så er der en scanner som finder det af lige velle hvordan og hvor ligger mine download log henne ?
Avatar billede w13 Novice
23. juli 2007 - 15:34 #1
Hvilket program scanner du med?
Avatar billede fleix Nybegynder
23. juli 2007 - 19:03 #2
det er ikke mig som scanner det er nogen af mine m8s men de kan se hvornå jeg har downloadet det og hvor det ligger selv om jeg har slettet det
Avatar billede w13 Novice
23. juli 2007 - 19:31 #3
Kan de se, hvor det ligger? Så skal det vel bare slettes derfra, går jeg ud fra. Eller hvad?
Avatar billede w13 Novice
22. november 2007 - 23:21 #4
Lukketid?