Avatar billede pinin Nybegynder
22. juli 2007 - 00:03 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Teksten i IE er kursiv.

Hej

Teksten i Internet Explore er blevet kursiv, altså teksten på de sider jeg besøger. Hvordan ændre jeg det igen?
Avatar billede ebe Praktikant
22. juli 2007 - 10:39 #1
Fra internet exporer hjælp, ved ikke om det løser dit problem:

Sådan angiver du skrifttyper og farver, der altid skal bruges til websider

Klik på Internetindstillinger i menuen Funktioner i Internet Explorer.
Klik på Hjælp til handicappede under fanen Generelt.
Rediger indstillingerne efter behov.
Avatar billede pinin Nybegynder
23. juli 2007 - 12:13 #2
Nej, jeg kan ikke vælge noget om kursiv skrift.
Avatar billede mclemens Nybegynder
23. juli 2007 - 12:16 #3
Fra internet explorer 7 hjælp:

Sådan tilsidesættes indstillinger for skrifttyper og farver på websteder
Hvis du ønsker, at de skrifttyper og farver, du angiver i Internet Explorer, skal bruges på alle websteder, uanset hvilke skrifttyper der er indstillet af webstedets designer, kan du benytte nedenstående fremgangsmåde.

1 Klik på knappen Funktioner i Internet Explorer, og klik derefter på Internetindstillinger.
2 Klik på Tilgængelighed på fanen Generelt.
3 Marker afkrydsningsfelterne Tilsidesæt farver, der er angivet på websider, Tilsidesæt skrifttyer, der er angivet på websider og Tilsidesæt skrifttyper, der er angivet på websider, og klik derefter på OK to gange.

... Er det den du skal have deaktiveret ?
Avatar billede pinin Nybegynder
24. juli 2007 - 23:19 #4
Nej, det hjælper ikke...
Avatar billede pinin Nybegynder
28. juli 2007 - 00:41 #5
Det løste sig.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
28. juli 2007 - 00:59 #6
Og så er det jo vi gerne lige vil vide hvordan du løste problemet?
Avatar billede boxe Nybegynder
20. februar 2009 - 20:54 #7
Hvordan løste du problemet??
Jeg har samme problem..