Avatar billede daddio Nybegynder
21. juli 2007 - 23:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Cisco 1710 opsætning så man kan til gå den fra indersiden..

Hejsa

Jeg har sat en Cisco 1710 op med PAT og har åbnet for port 80 og 21 til min server. Men jeg kan ikke til gå den når jeg prøver at til gå den fra mit eget netværk, altså indefra... men jeg kan godt udefra.

er der en speciel opsætning som tillader adgang inde fra og ind ??

Jeg har brug en anden router(Zyxel) før og det virkede fint. Så det er ikke TDC som laver numre..

mvh
DaDDiO
Avatar billede fedora Nybegynder
23. juli 2007 - 21:19 #1
Det er noget med at man skal lave et form for loopback på Cisco enheden. Det er det samme problem man har med en Win2k3 som router.
Avatar billede fedora Nybegynder
03. september 2007 - 20:45 #2
På en ZyXEL P-2602HW-D1A, kan man bruge "ip nat loopback on". Nu har jeg ikke selv arbejdet med cisco, men kunne være noget i denne stil.
Avatar billede daddio Nybegynder
20. december 2007 - 11:22 #3
lukker denne her