Avatar billede joachims Nybegynder
21. juli 2007 - 15:50 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

bærbar lukker af sig selv efter 1 time

Min bærbare, zepto 4040 lukker brat af sig sig efter jeg har haft den kørende en times tid, så kan jeg lade den ligge en time og så tænde den igen. Bliver den for varm? Den er næsten 4 år gammel så jeg kunne godt tænke mig at der var en masse støv i den..
Eller er det en fejl i bundkortet? Hvordan finder jeg ud af hvad problemet er?
21. juli 2007 - 17:15 #1
Varme !!!
Avatar billede joachims Nybegynder
21. juli 2007 - 17:47 #2
ja, men hvordan forklarer man så at den kun vil starte nogle gange, efter den har ligget stille?
Avatar billede bartolomos Nybegynder
21. juli 2007 - 23:13 #3
Har oplevet det før, prøv at støve alle blæsere af. Der er måske en i bunden og hvis der er for meget støv i den kan den godt lave numre :)
Avatar billede joachims Nybegynder
23. juli 2007 - 13:01 #4
nu har jeg åbnet lortet og støvet af. Men det hjælper ikke. Den ville ikke tænde hele dagen i går men i dag ville den tænde om morgenen. Da jeg kom fra arbejde 6 timer senere ville den ikke
Avatar billede joachims Nybegynder
24. juli 2007 - 20:05 #5
er det et program jeg kan smide på den, når jeg har den oppe at køre som kan diagnotisere. Jeg har et program som måler temperatur og den ligger omkring de40
Avatar billede bartolomos Nybegynder
24. juli 2007 - 20:07 #6
Hmm nu er det bare et skud i tågen, men kunne der være en chance for at "power" knappen ikke rigtig fungerer??? Måske den hænger.
Dette ville ihvertfald forklare hvorfor den kun vil starte nogle gange og det kunne i teorien godt forklare hvorfor hvorfor den umotiveret slukker.
Som sagt et vildt gæt men måske en mulighed.
Avatar billede joachims Nybegynder
24. juli 2007 - 21:10 #7
jeg tror ikke det er powerknappen da jeg kan slukke ved at holde den inde igen.
Avatar billede joachims Nybegynder
29. december 2008 - 11:22 #8
luk