Avatar billede kol Nybegynder
21. juli 2007 - 08:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Windows Installer - afbrudt installation "spøger"

Hele tiden dukker Windows Installer op med en dialogboks "Forbereder Installationen", en nødvendig fil i en Temp-mappe kan ikke findes, er formodentlig slettet.
Hvordan nulstiller jeg den afbrudte installation, eller deaktiverer Windows Installer?

Hilsen KOL
Avatar billede peet-49 Novice
21. juli 2007 - 08:46 #1
Satart i fejlsikret, gå i stifinder-mappeindstillinger-vis-sæt til vis skjulte filer, tryk anvend og ok, tryl dokument og settings-brugernavn-lokale indstillinger-temp - ryd alt i temp. gør skjulte filer ikke synlige igen og genstart systemet.
Avatar billede kol Nybegynder
21. juli 2007 - 10:10 #2
Hej peet-49,

Desværre, det hjalp mig ikke.

Andre forslag?
Windows Installer kommer man ikke uden videre udenom.

Hilsen
KOL
Avatar billede peet-49 Novice
21. juli 2007 - 10:23 #3
Det er fordi, du har et program, der vil indstallere sig, har du set efter i start i msconfig i KØR
Avatar billede oskar Nybegynder
21. juli 2007 - 10:54 #4
Start Regedit og gå til [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Policies\Microsoft\Windows\Installer]
Dobbeltklik på DisableMSI og giv den værdien 2
(0 = default, 1 = admin only, 2 = disabled)
Åbn stifinder og gå til mappen C:\windows\SoftwareDistribution\Download
Slet alt i denne mappe.
Gå tilbage til Registry og sæt værdien tilbage til 0
Genstart maskinen.
Avatar billede kol Nybegynder
29. juli 2007 - 23:14 #5
Desværre!
Ingen af forslagene løste mit problem.
Kan man virkelig ikke kommunikere med "Windows Installer"?

Men tak for ihærdigheden alligevel.

Hilsen KOL