Avatar billede nicolaijensen Nybegynder
21. juli 2007 - 00:00 Der er 3 kommentarer

Problemer med trådløst netværk og Vista

Jeg har en bærbar IBM computer, som jeg ikke kan få på mit trådløse netværk, efter at jeg har installeret Windows Vista på den. Jeg kan ikke finde ud af hvad der er galt. Computeren skriver at det måske kan have noget at gøre med en time out? Det skal lige siges at den fungerede fint, da den havde XP installeret og det gør min anden bærbare også.

Nogle gode forslag? Gerne hurtigt...
Avatar billede ebe Praktikant
22. juli 2007 - 10:08 #1
jeg havde samme problem, med en d-link trådløs router. Jeg ringede til microsoft support, og de sagde at den eneste mulighed var at skifte d-link ud til den bliver vista compatibel. Det virkede bagefter med en anden trådløs router, husker ikke mærket.
Avatar billede kenp Novice
22. juli 2007 - 12:00 #2
prøv at smide den nyeste firmware på din router. kan være det hjælper.. det hjalp kraftigt på min zyxel router. (dog med kabel)
Avatar billede alm1 Nybegynder
02. august 2007 - 01:46 #3
Hej Nicolai!
Har også problemer med en Vista pc. Fik du løst dit problem, og i så fald hvordan?
Anders