Avatar billede joachims Nybegynder
20. juli 2007 - 13:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bærbar vil ikke starte

Hej
Min bærbar(zepto 4040) vil ikke starte. Jeg har ikke haft nogen problemer før af nogen art.
Når jeg starter den, så kører blæseren lige et sekund med fulde omdrejninger, lyser i harddisk-lapen og i cd-lampen lyser og går ud. Der kommer ikke noget billede på skærmen. Jeg kan høre at den kører, men der er ikke længere lys i harddisk-lampen.
Jeg havde mistanke om at det var den knap som der trykkes ned når man lukker den som var i stykker men det tror jeg ikke alligevel.

Hvad tyder dette på? Er det min processor der er stået af?
Avatar billede joachims Nybegynder
20. juli 2007 - 14:22 #1
ok lige en rettelse, der kommer lys i skærmen men den lyser sort...
Avatar billede Jensen DK Novice
20. juli 2007 - 14:34 #2
Prøv og giv skærmen lys fra en lampe,hvis du så kan ane et billede så er dit back light kaput,der er et lille hul i kanten på PCen ved skærmen som kan aktiveres med en kuglepen eller ligende den kan man være heldig og starte back light med.
Avatar billede joachims Nybegynder
20. juli 2007 - 15:18 #3
jeg kan ikke se noget vha en lampe, så jeg tror ikke det er det. Jeg synes den er blevet længere og længere tid om at starte op det sidste stykke tid, men det er nok bare fordi hd var ved at være fuld.
Avatar billede joachims Nybegynder
21. juli 2007 - 15:47 #4
problem løst
Avatar billede Jensen DK Novice
21. juli 2007 - 19:14 #5
Hvad var fejlen eller er det en hemlighed?
Avatar billede joachims Nybegynder
21. juli 2007 - 19:42 #6
fejlen er som sådan ikke løst, jeg fik den godt nok i gang, men nu går den ud hele tiden- Så jeg har oprettet et nyt spørgsmål, da jeg syntes det ikke var til at dreje dette deroveri.