Avatar billede veo Nybegynder
19. juli 2007 - 17:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Sb live lyd i vista

Hej,

Jeg fik installeret vista, og alt lader til at fungere, men jeg har dog et træls problem med mit sound blaster live 5,1, iøjeblikket kan jeg kun få 2,1 til at fungere på den..

Og jeg kan kun vægle 2 højtaler til opsætning i vista..

Men er der nogle andre som har samme problem, eller endnu bedre fået det til at fungere korrekt ?
Avatar billede corleonedk Nybegynder
19. juli 2007 - 18:19 #1
Har ikke lige en løsning men Creative har problemmer med at få deres drivere til at virke ordenligt i Vista stadig..Du kan prøve at hente den seneste eller en anden,og prøve at se om vista vil lege med en af dem.
Avatar billede veo Nybegynder
19. juli 2007 - 18:33 #2
Har prøvet lidt af der inde fra.. Kan sætte selve installationen op til at køre som på xp sp2, så installere den fint og derefter hvis jeg prøver, at starte creative's programmer op brokker den sig over, at audio driveren ikke er installeret.. Jeg har også prøvet noget KX drivere, men synes ikke 5,1 fungere ved dem også.
Avatar billede alexj Nybegynder
21. juli 2007 - 12:16 #4
Efter endt installation (evt. genstart) og det stadig ikke virker, så gå ind i Start/Instillinger/Kontrolpanel/Lyd og sætte flueben ved "Højtaller" SB Live! 24bit.

Det skal siges, at jeg har SB Live 24bit lydkort og 5.1 højtaler i min computer
Avatar billede veo Nybegynder
21. juli 2007 - 15:31 #5
Hm, Jeg havde desværre ikke noget held med creatives egne lydkort drivere.
Men istedet brugte jeg  nogle KX drivere, og der fungere perfekt.
Avatar billede corleonedk Nybegynder
21. juli 2007 - 18:52 #6
Jamen så fik du løst det selv veo,så smid selv et svar og accepter dig selv for at lukke.
Avatar billede veo Nybegynder
21. juli 2007 - 21:51 #7
okay