Avatar billede idalouise Nybegynder
05. juni 2001 - 10:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

private mapper.....

Er det muligt, under win98 at sætte adgangskode på udvalgte mapper. Vi er flere der bruger samme computer. På forhånd tak.
Avatar billede nuki Nybegynder
05. juni 2001 - 10:46 #1
Ikke så vidt jeg ved men jeg hører med hvis man kan.

Ellers kan du downloade et sikkerheds program det kan sikkert gøre det!!
Avatar billede ianm Nybegynder
05. juni 2001 - 11:02 #2
Gå ind på siden www.all4you under dansk side jeg mener at programmet \"password Keeper\" er under virksomheder det er et freewer program som burde løse dine problemer
Avatar billede bufferzone Praktikant
06. juni 2001 - 11:58 #4
Du kan på www.tucows.com downloade flere forskellige share og free ware programmer, der kan gøre dette for dig. Husk at gennem teste disse programmer før du placerer noget alvorligt i de låste biblioteker, og HUSK DIT PASSWORD.
\"Password Keeper\" er et af de bedre. Hvis du vil styrre sikkerheden på denne måde bør du overveje NT 4.0 eller win 2000 og så anvende NTFS rettigheder til at styre sikkerheden.

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk
Avatar billede ianm Nybegynder
06. juni 2001 - 21:47 #5
Du kan sagtens bruge det foreslåede program med win 98 med hensyn til sikkerhed vil jeg andvende zonealarm.com og norton.com alle disse mugligheder er free ware programmer uanset hvad du ellers laver