Avatar billede fritkolt Nybegynder
18. juli 2007 - 17:28 Der er 5 kommentarer

Windows mediaplayer afspiller i tilfældig rækkefølge!?

Når jeg afspiller en CD, er windows mediaplayer begyndt at afspille numrene i tilfældig rækkefølge og ikke kronologisk. Hvordan får jeg den tilbage til kronologisk rækkefølge?
Avatar billede morhan Novice
18. juli 2007 - 17:35 #1
i menuen afspil > bland
Avatar billede fritkolt Nybegynder
18. juli 2007 - 17:47 #2
Jeg ser ikke nogen menu der hedder afspil. Er det den der hedder aktuel afspilning?
Avatar billede morhan Novice
18. juli 2007 - 17:50 #3
Det er i den klassiske menu. Der ligger også et shuffle ikon forneden. Det med to krydsende pile der peger opad
Avatar billede fritkolt Nybegynder
18. juli 2007 - 17:51 #4
Ok, nu fandt jeg den ved at få den til at vise klassiske menuer.
Avatar billede fritkolt Nybegynder
18. juli 2007 - 17:53 #5
Tak for det! Jeg har nok trykket på den der shuffle ikon. Vil du ikke have dine points?