Avatar billede ittraffic Nybegynder
18. juli 2007 - 15:39 Der er 2 kommentarer

Fra bat til C++

Hej

Vil starte med at fortælle jeg ingen erfaringer har med C++.

Jeg ønsker at få overført informationer fra en bat fil til c++ applikation.

Det jeg ønsker fra jer er at i kan fortælle med hva jeg skal skrive i bat filen og hvilken kode jeg skal bruge til at få informationen fra bat filen.

fx....

test.bat:
$navn: adasdw$
$alder: 12$
osv....

i c++ apllicationen:

<$ write navn  $>

_______________________________________________
^^det har ingen betydning kodemæssig men håber i ved hvad jeg meener?
Avatar billede ittraffic Nybegynder
18. juli 2007 - 15:40 #1
Ps. Det er lige meget om det er en bat fil, filen ska bare kunne redigeres via notepad.
Avatar billede arne_v Ekspert
21. juli 2007 - 00:30 #2
Det nemmeste må være at lade din BAT fil kalde din EXE fil med parametre.

Parametrene kan du hente via argumenterne til main funktionen.

Hvor meget kender du til C++ ?