Avatar billede jonasbakk Nybegynder
18. juli 2007 - 12:34 Der er 6 kommentarer

Ingen farver når jeg vil have pc'en på tv'et?

Hej alle.

Når jeg vil have min computer skærm over på tv'et via s-video så er der ingen farver på?

Nogen der ved hvad der kan være galt?

Jeg kører Vista og da jeg kørte XP virkede det fint, det var dog ikke med samme tv. Jeg har et prosonic tv, hvis det har noget at sige?

Mvh
Jonas
Avatar billede darrich Novice
18. juli 2007 - 14:06 #1
Prøv at ændre opløsningen til 800x600 og sæt tv-kortet til PAL-B
Avatar billede darrich Novice
18. juli 2007 - 14:08 #2
Alternativt så prøv at overføre via et composite kabel til billede og phono til lyd.
Hvis du ikke har indgange til det kan du få en adapter, der kan sættes i et scartstik.
Avatar billede darrich Novice
18. juli 2007 - 14:09 #3
Husk også at vælge visning af S-vhs indgang på tv'et, eller scart 1/2, hvis du prøver det alternative foreslag.
Avatar billede kennyb85 Nybegynder
18. juli 2007 - 15:30 #4
Vælg evt. en anden AV/exit kanal på tv'et... nogle gange kan den være sort/hvid på en kanal, men i farver på en anden.
Avatar billede bonedevil Nybegynder
21. juli 2007 - 15:33 #6
Ligger lige et svar også :o)