Avatar billede mikkel71 Nybegynder
18. juli 2007 - 11:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan formaterer jeg min computer med Vista ¨på

Jeg har netop købt en vista-maskine men vil formattere, så jeg kan installere xp.

Når jeg propper xp-installationscd'en i og går ind i systemgenoprettelseskonsollen beder den om et administrator-password. Men passwordet er IKKE det samme som det, jeg oprettede inde i Vista. Det er heller ikke "blank".

Nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede screem_brille Novice
18. juli 2007 - 11:41 #1
du kan formatere den lidt senere i installation, der er ingen fornuftig grund til at gøre det fra en recoverey prompt.
Avatar billede mikkel71 Nybegynder
18. juli 2007 - 11:54 #2
Hvis jeg vælger at installere xp senere i installationen går computeren bare i stå efter den har formateret...
Avatar billede screem_brille Novice
18. juli 2007 - 12:12 #3
så giv disken en gang med killdisk, eller kontroller ram, det har ihvertfald intet at gøre med om du formaterer i en command prompt eller under installationen at gøre (for det er 100% det samme du gør, det ene er bare med et grafisk brugerflade, hvor det andet er tekst baseret)
Avatar billede mikkel71 Nybegynder
18. juli 2007 - 13:55 #4
Tak! Det virker nu.
Avatar billede screem_brille Novice
18. juli 2007 - 14:04 #5
:)