Avatar billede kharze Nybegynder
17. juli 2007 - 14:01 Der er 8 kommentarer

1 x Club-3D GeForce 7800GS som burde passe, men vil ikke starte.

halløjsa

Jeg har købt 1 x Club-3D GeForce 7800GS, og det passer til Agp x 8 og mit bundkort kan sagtens køre det og det får strøm, men det vil ikke køre alligevel. der stod jeg skulle bruge 400 w og min var på 300 derfor købte jeg en ny psu, men det hjalp heller ikke, selvom den var på 520 w. Jeg har sat det som det skal og har prøvet flere kombinationer, men hvis jeg sætter det gamle i kører den som en drøm men det nye så starter harddisken ikke. tak på forhånd

khaz
Avatar billede Jensen DK Novice
17. juli 2007 - 14:15 #1
Har du husket den ekstra ledning med strøm?
Avatar billede kharze Nybegynder
17. juli 2007 - 14:26 #2
Den der følger med? eller
Avatar billede thegenuine Praktikant
17. juli 2007 - 14:51 #3
jeg mener ikke, der skal tilsluttes en ekstra strømledning. Har du opdateret til den nyeste driver?
Avatar billede kharze Nybegynder
17. juli 2007 - 14:56 #4
Mester, mit problem er at jeg kan ikke installere windows med mit gamle gfx fordi at det er i stykker :S . og med det nye kan jeg ikke starte harddisken op.
Avatar billede Jensen DK Novice
17. juli 2007 - 16:40 #5
Det kunne tænkes at dit nye GF kort er defekt,kender du en eller anden hvor du kan prøve kortet i en anden PC.
Avatar billede kharze Nybegynder
18. juli 2007 - 02:00 #6
Jeg tror jeg har en kammerart jeg kan prøve det ved. Men hvis det ikke dur hos ham så er det defekt ikke? indpakningen var også åbnet lidt.
Avatar billede Jensen DK Novice
18. juli 2007 - 05:59 #7
Ja det må du regne med.
Avatar billede Jensen DK Novice
05. november 2009 - 13:50 #8
Kom det nogensinde til at virke.