Avatar billede the-rask Nybegynder
17. juli 2007 - 12:08 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

virtuel xp

hej jeg spiller meget dota men jeg har fået ny hvor der er vista på! men jeg kan ikke spille dota ,når jeg åbner warcraft 3
står der bare noget med det ikke er supported: men det jeg ville høre om er om der findes et program altså et virtuel xp sådan at man kan spille det eller har nogen andre forslag?
Avatar billede jokkejensen Novice
17. juli 2007 - 12:12 #1
http://www.microsoft.com/windows/products/winfamily/virtualpc/default.mspx

Der kan du selv lave et image, altså hent virualt pc, installer en xp og spil gennem den, tror godt performance kan blive ok til warcraft 3 - nok ikke 1. person shooter..

Men mon ikke nok WC3 kan spilles på en vista ? - det ville da være noget skønnere
Avatar billede wraithbone Nybegynder
17. juli 2007 - 12:57 #2
Vil ikke påstå det er den bedste løsning med en virtual machine... det sløver virkeligt og er ikke beregnet til spil. Jeg vil forslå du henter de seneste patches til spillet, og måske kør spillet i kombatibel mode... (lav en genvej til spillet, og gå ind i egenskaber hvor du har mulighed for at sætte dette)

Evt. ved jeg der faktisk ER mulighed for at køre Dualboot med vista og xp, selv om det skulle være halv besværligt. Har aldrig selv set på det da alle mine spil kør upåklageligt i vista :S (også warcraft3 ?!)
Avatar billede wraithbone Nybegynder
17. juli 2007 - 12:58 #3
kan du evt. komme med en mere præcis beskrivelse af fejlen ?
Avatar billede the-rask Nybegynder
17. juli 2007 - 13:28 #4
ja jeg har installeret det men så når jeg går ind i det så står der at windows nt is not supported for warcraft 3 kan du hjælpe
Avatar billede wraithbone Nybegynder
17. juli 2007 - 13:35 #5
Har du installeret de seneste patches til warcraft før du starter det? for teknisk set er ALT siden windows 2000 et NT system... så giver ik rigtig nogen mening for at sige det ligeud.
Avatar billede the-rask Nybegynder
17. juli 2007 - 14:02 #6
nej hvordan henter man dem kan du evt give et link
Avatar billede the-rask Nybegynder
17. juli 2007 - 14:21 #8
skal jeg downloade begge??? og duer det på din com? du skal nok få point
Avatar billede wraithbone Nybegynder
17. juli 2007 - 15:01 #9
går ikke så meget op i point har mere end nødvendigt i forvejen :P

Begge henviser til samme patch.

Den jeg kør kører med denne patch.
Avatar billede the-rask Nybegynder
17. juli 2007 - 15:19 #10
er det de samme?? hehe er lidt dum til det med computere men er du sikker på vista kan køre det?
Avatar billede wraithbone Nybegynder
17. juli 2007 - 15:29 #11
Ja. jeg har KUN vista maskiner og jeg kørte det da for en uge siden :) jeg er helt 100.
Avatar billede the-rask Nybegynder
17. juli 2007 - 15:39 #12
ok installerede du det bare som normalt
Avatar billede wraithbone Nybegynder
17. juli 2007 - 15:48 #13
jep... normal installation, og så downloade seneste patch, installere den, og DONE... klar til at starte.
Avatar billede the-rask Nybegynder
17. juli 2007 - 16:00 #14
jamen gik du ind i wc3 eller frozen throne
Avatar billede wraithbone Nybegynder
17. juli 2007 - 16:22 #15
frozen throne...
Avatar billede the-rask Nybegynder
17. juli 2007 - 16:24 #16
ok men der står den ikke kan finde cd'én
Avatar billede wraithbone Nybegynder
18. juli 2007 - 09:15 #17
øhh. undskyld jeg spørg dumt. er det en original version ?
Avatar billede the-rask Nybegynder
18. juli 2007 - 09:31 #18
ja jeg har lige købt den
Avatar billede the-rask Nybegynder
18. juli 2007 - 09:43 #19
men nu funker det. men hvordan ¨år man dota
Avatar billede wraithbone Nybegynder
18. juli 2007 - 09:47 #20
Er dota ikke en "mod" eller ekstra map ? (og godt det virker! :))
Avatar billede the-rask Nybegynder
18. juli 2007 - 09:52 #21
man kan hente det fra nettet men hvordan installere man det
Avatar billede wraithbone Nybegynder
19. juli 2007 - 08:34 #22
Jeg vil gerne hjælpe, men jeg er ikke klar over det. hvis det er et map, så skal indholdet bare kopieres derind hvor alle maps er i spillet. der burde følge installations instruktioner med i en readme.txt fil ?
Avatar billede the-rask Nybegynder
20. juli 2007 - 08:59 #23
tak
Avatar billede wraithbone Nybegynder
20. juli 2007 - 15:27 #24
Så lidt :)