Avatar billede downloading Nybegynder
16. juli 2007 - 22:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ingen lyd på flash i browseren

Hej. Mit problem er at lyder på flashvideoer (som fx youtube) er forsvundet i både min firefox og IE. Men hvis jeg dowloader flv filerne og afspiller dem i VLC så er der igen problemer. Hvad skal jeg gøre?

Mange tak :D
17. juli 2007 - 00:21 #1
Avatar billede downloading Nybegynder
17. juli 2007 - 12:21 #2
hmm.. Hvergang jeg afinstallerer den i firefox bliver den installeret igen.

Har installeret den der du endte, men det virker stadig ikke :(
17. juli 2007 - 12:33 #3
Måske ->

Hent Dial-a-fix på dette link, og gem det på skrivebordet.

Direkte link
http://djlizard.net/software/Dial-a-fix-v0.60.0.24.zip

Brug kun nr. to link, hvis det første ikke virker.

Du får da lige et andet link hvis det ikke lykkedes med det første:
http://djlizard.net/Dial-a-fix-2006-09-19.exe

Sæt flueben i følgende, og klik herefter på "GO". Genstart og check om det har hjulpet:
Explorer/IE/OE/shell/WMP
Avatar billede downloading Nybegynder
17. juli 2007 - 14:38 #4
hmm.. virker sgu stadig ikke :(
Avatar billede downloading Nybegynder
25. juli 2007 - 11:25 #5
hmm.. Formatering klarer jo også de andre problemer :D