Avatar billede sholck Nybegynder
16. juli 2007 - 13:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Trådløst netværk til RJ45 stik

Hej Eksperter

Jeg har efterhånden en del elektronik der kan komme på netværk vha. kabler (anlæg/harddiskoptager/XBOX), men jeg er ked af at skulle have alle de kabler, er der en løsning hvor jeg sætte dem til mit trådløse netværk?

Hvad koster sådan noget?
Avatar billede kenp Novice
16. juli 2007 - 14:57 #1
pris ca. 600-700 kr. f.eks. en zyxel g-570 vil kunne bruges.
Avatar billede sholck Nybegynder
16. juli 2007 - 15:30 #2
Det lyder dyrt, men tak for svaret, skal jeg bruge 1 eller 3? Jeg havde håbet på en lille 100-200 kroners boks til hver af enhederne. Kan jeg bruge 1 af ovennævnte til i det mindste at slippe for at trække kabel fra rummet med router til rummet med enhederne? (så kan det måske bruges)

Hvad hedder sådan en, er det det der hedder en bridge? Jeg prøvede at læse om bridges på nettet, men det var alt for teknisk til mig (f.eks. på wikipedia).
Avatar billede kenp Novice
16. juli 2007 - 16:33 #3
ja den vil kunne bruges som en bridge. så du kan sætte en swich efter den. også have flere enheder på.