Avatar billede levditliv Nybegynder
15. juli 2007 - 20:21 Der er 2 kommentarer

XP vil ikke starte - fejlsikret tilstand umuligt

Hej!

Har en computer der skal reddes, der er installeret xp home edition på men den vil lige pludselig ikke starte nu - ender bare med blå skærm (efter windows skiltet...). Når jeg genstarter den og trykker f8 kan jeg ikke komme til at flytte markøren op i fejlsikret tilstand, pil tasterne virker ikke....meget underligt. Kan det skyldes at det er et usb tastatur der der slået til?? f8 tasten virker jo. Jeg har også prøvet at boote op på windows cd'en men der ender den bare i samme vindue uden at kunne flytte på markøren.

På forhånd tak!
15. juli 2007 - 20:35 #1
Nemlig -> USB tastatur 'problem' ...

Prøv/lån et 'gammeldags' PS2 staveplade/tastatur ...
Avatar billede corleonedk Nybegynder
15. juli 2007 - 20:41 #2
Eller sådan en lille svend her,som ofte også følger med når du køber usb tastature iøvrigt.Så se om du ikke har gemt den.Ellers kan de købes i computer forretninger..
http://synonym.dk/mall/shop.asp?shop_id=5957&cat_id=68214