Avatar billede fifie Nybegynder
15. juli 2007 - 20:18 Der er 4 kommentarer

Computer vil ikke starte xp op ?

Hej Eksperter
vores computer er gået helt i spunk.

Vi har brugt den kort før weekenden her uden problemer
og så da vi skulle starte den op i dag
vil den ikke noget som helst.

Den starter op med at læse diskene og så kommer billedet frem , det der loading billede fra XP
og så går det væk ligesom normalt hvor den der ville komme frem med skrivebordet
men det kommer bare ikke frem, skærmen er bare sort og intet sker ????

jeg kan starte den i fejlsikret og gå på nettet
men ikke i normal tilstand, jeg er ved gå helt i sort over den.

er der nogle kloge mennekser herinde der gider hjælpe.
på forhånd tak
15. juli 2007 - 20:33 #1
Prøv dette:

... fejlsikker tilstand ...
[Enhedshåndtering][Skærmkort] - Højreklik - Fjern - Genstart normalt
Avatar billede fifie Nybegynder
15. juli 2007 - 20:34 #2
glemte lige at tilføje at det er en xp media center edition med service pack 2 m.m
Avatar billede fifie Nybegynder
15. juli 2007 - 20:43 #4
dr1 larry>  dette hjalp ikke
andre med gode foreslag ????