Avatar billede voksenbutik Nybegynder
15. juli 2007 - 18:57 Der er 13 kommentarer

Tjen penge, ved at programmere her!

Hej!

Jeg søger en programmør der vil tjene lidt hurtige penge engang imellem.
Opgaverne består af programmering af PHP (Websites)

Du skal kunne:

Programmere PHP.
Holde de forskellige deadlines.
-Og så gør det heller ikke noget at du har en smule forstand på CMS. (Men ikke vigtigt)

Jeg kan ikke garrantere dig en fast eller høj løn. Det hele bliver provision, hvilket du får penge for hver opgave der bliver løst.

Er du interesseret så kontakt mig på min msn: martin@netdonkey.dk

På Forhånd tak :)
Avatar billede leif Seniormester
15. juli 2007 - 19:20 #1
Hvad er typisk opgaverne ? Er det systemmer fra bunden eller tilpasning/videreudvikling af nuværende systemmer ?
Avatar billede windcape Praktikant
15. juli 2007 - 19:40 #2
provision + webudvikling = fail
Avatar billede voksenbutik Nybegynder
15. juli 2007 - 19:50 #3
Det er systemer fra bunden..
Har en opgave i øjeblikket hvor der skal laves en hjemmeside, dog kun PHP-koderne, da jeg laver alt design.
Den skal indeholde et admin interface, så man selv kan uploade billeder og tekst.
Denne opgave giver jeg 2.000,00 kr. for.

Har også en ganske almindelig OScommerce webshop jeg skal have installeret på min surftown-webhotel. Der giver jeg 100,00 kr.

Der er mange flere opgaver på vej.. Men de kommer senere..

HUSK: Først til mølle..

kontakt venligst via MSN: martin@netdonkey.dk

PÅ FORHÅND TAK.
Avatar billede leif Seniormester
15. juli 2007 - 19:57 #4
Hvor meget havde du regnet med at få for kr. 2000,- ?
Avatar billede leif Seniormester
15. juli 2007 - 19:58 #5
Og undskyld, men at installere en Basis osCommerce skal da ikke tage mange minutter ! Det længste er at uploade filerne ! :-)
Avatar billede voksenbutik Nybegynder
15. juli 2007 - 20:11 #6
Altå folk der vil tjene lidt, må gerne skrive om de er interreseret.
Har flere opgaver der venter, men pt. er det de 2 første her.

Grunden til at jeg vil give 2000 kr. til at starte med er at jeg gerne lige vil se om personen kan finde ud af det.. derefter bliver der så sat nogle større opgaver på banen.
Avatar billede nico26 Nybegynder
15. juli 2007 - 23:53 #7
2000 kr for en hjemmeside kodet fra bunden lyder ikke af meget. Det svarer til ca. tre freelance timer.
Avatar billede windcape Praktikant
16. juli 2007 - 14:29 #8
før moms :p
Avatar billede olebole Juniormester
16. juli 2007 - 17:13 #9
<ole>

Jeg kan ikke undlade at tænke på, hvad man gør med det reciprokke problem af:
    "at jeg gerne lige vil se om personen kan finde ud af det"  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede voksenbutik Nybegynder
16. juli 2007 - 18:38 #10
Tråd lukket!
Avatar billede cybermike Nybegynder
21. juli 2007 - 18:06 #11
Jeg ville holde jer Martin her hvis jeg var jer han virker mig ikke videre seriøs, her er et transcript af de sidste 5 linier af vores MSN Samtale :=)

Martin Iversen: men du er klar over at det ikke er den vilde løn ?
Mike: Du må jo se hvad du kan tilbyde mig
Mike: Min timeløn er 650kr i timen for små opgaver
Mike: og 450kr for mellemstore
Martin Iversen: jamen så er det jo godt at jeg har andre ;)
Martin Iversen has removed you from his or her buddy list.
Mike: Well
Mike: Du handler hos mig hvis du vil have den bedste

Og så blev jeg tilsyneladende blokeret...magen til opførsel skal man lede længe efter :)

Fortsat god weekend til jer andre :)
Avatar billede olebole Juniormester
21. juli 2007 - 20:08 #12
- i lige måde  ;o)
Avatar billede -veile- Nybegynder
31. oktober 2007 - 21:46 #13
hvordan udbetales pengene ??