Avatar billede mrandersdk Nybegynder
15. juli 2007 - 14:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

programmering af teksteditor i visual c++

Er der nogen der ved om der findes en god guide til at programmere en Teksteditor i visual c++?

Jeg skal bruge det til at lære at programmere i visual c++,  så guiden skal helst være rimelig udførlig, men er den ikke det har jeg andre bøger hvor jeg kan slå grundlæggende ting op jeg ikke kan finde ud af i guiden.
Avatar billede arne_v Ekspert
15. juli 2007 - 16:31 #1
.NET ?
MFC ?
Win32 API ?
Avatar billede mrandersdk Nybegynder
15. juli 2007 - 16:42 #2
MFC vil være at foretrække, men hvis du ikke kender nogen med det, og kender andre vil jeg da gerne se dem.
Avatar billede intel4004 Novice
16. juli 2007 - 12:10 #3
Der er jo www.codeproject.com med diverse artikler om programmering i Visual C++ .NET og MFC.

En lille kort artikel jeg fandt: http://www.codeproject.com/cpp/TextEdit.asp.

Bemærk: jeg har ingen erfaring med MFC selv. Måske kan du bruge det alligevel.

Mvh Intel4004
Avatar billede arne_v Ekspert
22. september 2007 - 21:56 #5
Tid at få afsluttet her ?