Avatar billede Motonico79 Nybegynder
15. juli 2007 - 11:43 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Skal bruge lyder fra en video på Youtube

Hej Alle.

Jeg skal bruge lyden fra en video på Youtube. Jeg ønsker at optage lyden og gemme den som en lydfil. Hvordan kan jeg gøre dette??
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
15. juli 2007 - 12:18 #1
eks i windows lydoptager ?

Start -> programmer -> tilbehør -> underholdning -> lydoptager
Avatar billede Motonico79 Nybegynder
15. juli 2007 - 18:29 #2
Ja - Hvad man nu kan bruge....
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
15. juli 2007 - 18:57 #3
jamen  så kan du da bruge det .. det er blot at trykke optage .. og stoppe..
Avatar billede Motonico79 Nybegynder
16. juli 2007 - 11:04 #4
Nej - Det fungerer ikke. Det virker kun hvis man har en mikrofon eller en anden form for line in. Så skal man i hvert fald bruge to computere. Det er lidt besværligt
16. juli 2007 - 11:35 #5
http://www.piratgruppen.org/spip.php?article35 - punktet [Rip Lydklip på PC] ...
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
16. juli 2007 - 11:46 #6
du kan .. hvis du går ind i indstillingerne i din computer .. vælge at den skal optage det den afspiller i stedet for at optage fra mikrofon..

højreklik på din højtaler nede i højre hjørne.. vælg Åben indstillinger og der kommer et vindue..

i indstillinger -> egenskaber.. vælger du indspilning og trykker OK .. herefter kan du vælge hvilket input du vil optage.. og der skulle du kunne vælge noget i stil med MIX / Mix out / what you hear ... eller lign..

og derved optage uden mikrofon
Avatar billede Motonico79 Nybegynder
17. juli 2007 - 22:03 #7
Det duer desværre ikke. Man kan ikke vælge "What you hear" Eller andet der kan du.
Avatar billede Motonico79 Nybegynder
17. juli 2007 - 22:04 #8
-
Avatar billede Motonico79 Nybegynder
17. juli 2007 - 22:07 #9
dr1 larry.

Tak for tippet. Det virkede alle tiders

Du får pointerne
17. juli 2007 - 22:24 #10
- nemlig - har selv prøvet/gennemført det ...