Avatar billede totalpc Seniormester
13. juli 2007 - 17:39 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

dansk sprogpakke

Hej
Har en engelsk vista fra mit arbejde og 2 licenser. Den ene er installeret på min bærbare og den anden på en stationær. Jeg har så fundet en lp-da-en sprogpakke på nettet... Den er installeret på den bærbare og virker helt fint, men på den stationære sker der blot det, når jeg kører installationen, at den pakker noget ud i en cabinet fil der bliver kaldt LP og så efter et par sekunder bliver LP filen 148 MB stor og efter endnu et par sekunder forsvinder filen og der sker ik mere...
Hvordan hulen får jeg installeret den sprogpakke på den stationære?
Avatar billede strych9 Praktikant
13. juli 2007 - 20:02 #1
hvilken version af vista?
Avatar billede totalpc Seniormester
13. juli 2007 - 20:07 #2
home premium
Avatar billede strych9 Praktikant
13. juli 2007 - 20:14 #3
Det er kun Enterprise og Ultimate editions som har mulighed for flersproget grænseflade. Beklager.
Avatar billede totalpc Seniormester
13. juli 2007 - 21:01 #4
det er også ultimate jeg har på den bærbare....nå skal vist reinstallere...eller har fået en forkert nøgle...nå pyt tak for det
Avatar billede wraithbone Nybegynder
17. juli 2007 - 13:00 #5
Brug windows update hvis du har ultimate. det er du SIKKER på virker. btw, hvor fandt du den enkelte pakke ? har prøvet at finde dem i noget til for at inkludere det på en dvd installation.
Avatar billede totalpc Seniormester
17. juli 2007 - 18:27 #6
åh det var en engelsk side der havde en masse sprogpakker. Kan ikke huske linket... Det var til fri download og ikke en pirat side
Avatar billede wraithbone Nybegynder
18. juli 2007 - 09:16 #7
Ærgeligt du ikke kan huske dem. men skriv endelig her hvis du kommer på det :) kunne rigtig rigtig godt bruge det.
Avatar billede strych9 Praktikant
18. juli 2007 - 16:31 #8
På min vista ultimate gør jeg følgende.
Start -> Skriv "update", og klik på windows update.
Klik på View available updates, og så vælg en sprogpakke under Windows Vista Ultimate Language Packs.
Avatar billede wraithbone Nybegynder
19. juli 2007 - 08:37 #9
og husk KUN at tage den ENE update, ellers fejler den af en eller anden grund når man installer.