Avatar billede konsulentguiden Nybegynder
12. juli 2007 - 10:50 Der er 10 kommentarer

Hvad sys eksperterne?

Halløjsa

Hvad sys eksperterne om vores nye side?

http://www.konsulentguiden.com

Venlig Hilsen
Nicolaj
Avatar billede ak_20 Nybegynder
12. juli 2007 - 10:59 #1
well.. kommer lidt an på hvem målgruppen er :)
ellers syn's jeg at det er en fin side. Der er bare et enkelt lille men...

Det er lidt misvisende for mig at, når du benytter "banneren" øverst på sitet som en returknap til forsiden så skal banneren ikke fungerer som et menupunkt også. Altså den du trykker på for at komme videre til virksomhedens profil...
Som almindelig bruger vil du meget mulig ikke komme ind på virksomhedens profil den vej. I sær fordi når du kører coursoren hen over banneren, så kommer der en lille "besked" om at dette er en banner og ikke et menupunkt der fører dig videre til virksomhedens profil.

Hmm.. gav det mening?
Avatar billede nico26 Nybegynder
12. juli 2007 - 11:16 #2
hmm, synes jeres logo minder mistænkeligt meget om fullrates http://www.fullrate.dk
Avatar billede neoman Novice
12. juli 2007 - 11:30 #3
1. Jeg kan ikke umiddelbart finde nogen forretningsbetingelser - kan være de dukker op under tilmelding, men er det ikke lidt sent ?
2. Noget som måske vil fremgå når der er oprettet projekter og konsulenter: det fremgår ikke umiddelbart om kontakt info er synligt så parterne selv kan etablere kontakt, eller om kontakten skal formidles af jer.
3. Det fremgår heller ikke om man kan/skal/bør oprette projekter og/eller konsulentydelser anonymiseret eller ej. Visse projekter kunne man foretrække at holde anonymiseret af konkurrencehensyn.
Avatar billede neoman Novice
12. juli 2007 - 11:43 #4
Fra siden "10 nyeste profiler" kan jeg logge ind som Demovirksomhed (uden at angive nogen bruger/pwd - blot ved at trykke på Logind). Ved ikke om det er tilsigtet ? :)
Avatar billede konsulentguiden Nybegynder
13. juli 2007 - 09:33 #5
ak20:
Jeg tror godt jeg forstå hvad du mener ;-) bannerne på forsiden er ment som profilering, og derved give virksomhederne gratis reklame. Det ville virke unaturligt for mig selv, hvis det ikke var muligt at klikke på disse bannere.

neoman:
1.
Forretningsbetingelserne står i bunden af den første side du kommer på, når man vælger at oprette en profil - det kunne dog godt være jeg skulle give dem et menupunkt.. (tænke tænke)
2. og 3.
Ok - tak for info - det er jo helt klart for os, men det er det måske ikke for brugeren.
4.
Takker mange gange, det var absolut ikke meningen - MEGA fejl....

Takker for alle svarene, så har jeg lidt at arbejde videre med....

Hilsen
Nicolaj
Avatar billede lund_dk Praktikant
13. juli 2007 - 10:08 #6
min første tanke var: Fullrate.. er logo taget derfra? Hvad med design?
Efter at have set logo og design for begge, er det ikke ens - men tænker stadig fullrate når jeg ser siden.

Så jeg ville måske overveje noget NYT, som ikke giver associationer til andre.
Avatar billede konsulentguiden Nybegynder
13. juli 2007 - 17:43 #7
Lund + nico26:

Logoet er hverken taget fra eller inspireret af Fullrate, selvom jeg nok må indrømme at jeg forstår din association. Logoet skal forestille et stiliseret kompas for at symbolisere retning, vejvisning eller guide. (konsulentguiden.com/om konsulentguiden)

Med venlig hilsen
Kasper (partner i Konsulentguiden)

PS. Tak for den gode feedback...
Avatar billede neoman Novice
10. september 2007 - 16:15 #8
Nu ser det ikke ud til at konsulentguiden er overvældet med konsulenter.

Man kan se der er lagt en del arbejde i sitet, så det er lidt en skam.

Har I lyst til at få et eksternt syn på jeres business model ? Jeg ved i hvertfald  hvorfor JEG ikke kunne finde på at annoncere mine tjenester der, for eksempel.
Avatar billede nico26 Nybegynder
13. september 2007 - 21:09 #9
Jeg kommer stadig til at tænke på Fullrate når jeg ser den :)
Avatar billede lund_dk Praktikant
13. september 2007 - 21:23 #10
nico26 : me to