Avatar billede gobie Nybegynder
11. juli 2007 - 18:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Computeren rebooter, saa snart jeg slaar traadlost til!?

Hej...

Jeg sidder i USA lige nu. Jeg har det frustrerende problem, at hver gang jeg saetter det traadloese system til, saa rebooter computeren ojeblikkeligt, og jeg kan ikke starte den op igen, saa laenge den er slaaet til. Jeg havde samme problem paa vej herover, i Kastrup, saa det er ikke foerste gang.

Det saere er imidlertid, at det virker upaaklageligt derhjemme, og det virkede upaaklageligt det foerste sted, vi var herovre. Samtidig er jeg her med et par amerikanske venner, der heller ikke har nogen problemer med at koble paa. Sidder faktisk paa noejagtigt den forbindelse lige nu. Vi proevede at sammenligne indstillinger, men alt vi fandt frem til, var at de var saa godt som 100% ens. Hvad kan mit problem skyldes, og hvordan kan det loeses!?

Paa forhaand tak...
Avatar billede gobie Nybegynder
11. juli 2007 - 18:47 #1
Kortet, eller hvad saadan noget nu hedder, hedder i oevrigt Intel(R) PRO/Wireless 2200BG, hvis det er til nogen hjaelp
Avatar billede gobie Nybegynder
11. juli 2007 - 20:26 #2
Naa ja, fejlrapporten naar jeg starter op igen, viser foelgende:

C:\DOCUME~1\bruger\LOKALE~1\Temp\WER77e9.dir00\Mini071107-21.dmp
C:\DOCUME~1\bruger\LOKALE~1\Temp\WER77e9.dir00\sysdata.xml

Jeg ved. ikke om det har noget at sige
Avatar billede gobie Nybegynder
21. september 2007 - 17:09 #3
Lukker