Avatar billede turbansen Nybegynder
11. juli 2007 - 07:15 Der er 8 kommentarer

SM Buscontroller på Acer Aspire 9411AWSMi

Hej Alle

Jeg har en Acer Aspire 9411 som jeg har formateret og installeret en ny windows på. Nu mangler jeg SM Buscontrolleren til den. Hvordan finder jeg den rigtige til den?
Avatar billede sorry Nybegynder
11. juli 2007 - 08:53 #2
Mon ikke det er her et sted den skal findes:
http://support.acer-euro.com/drivers/downloads.html
Avatar billede turbansen Nybegynder
11. juli 2007 - 21:46 #3
Acers side kan man ikke finde noget specifikt til denne model. Det undrer mig en del?
Avatar billede turbansen Nybegynder
11. juli 2007 - 21:46 #4
Til: peet-49. Du har fundet vej til hp's hjemmeside. Jeg kunne ikke forestille mig at de kan hjælpe mig med en konkurrents software?
Avatar billede osigaard Nybegynder
11. juli 2007 - 22:49 #5
turbansen

Du skriver "Jeg har en Acer Aspire 9411"

På Acers side, ligger modellerne sådan: Acer Aspire 9410 og Acer Aspire 9420.
Da din computer modelnr. mæssig, er mindre end Acer Aspire 9420, høren den til Acer Aspire 9410 serien, så det er under Acer Aspire 9410, du skal finde driverne.
Nu mangler jeg SM Buscontrolleren til den, skriver du.
Jeg formoder at SM står for Smartmedia, altså et kortmedie lignende SD-ram kort og det er driverne til kortlæseren, du mangler og dem finder du under:

Hvis det er til MS Windows XP
Acer Aspire 9410,Drivers and Utilities,MS Windows XP, Drivers and Utilities,cardr_2.0.0.1

Hvis det er til MS Windows Vista
Acer Aspire 9410,Drivers and Utilities,MS Windows Vista, Drivers and Utilities, Card Reader TI Driver 2.0.0.6w

På denne side: http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/as_9410.html
Avatar billede osigaard Nybegynder
11. juli 2007 - 23:03 #6
Har selv en Acer Aspire 5103WLMi og Drivere og Utilities,  og Bios m.m. til denne ligger under Acer Aspire 5100
Avatar billede peet-49 Novice
12. juli 2007 - 08:43 #7
Sorry - min kommenter hørte ikke til her.
Avatar billede osigaard Nybegynder
02. oktober 2007 - 00:16 #8
Er der sket noget ? ?