Avatar billede jespers Nybegynder
07. maj 1999 - 00:00 Der er 3 kommentarer

Outlook - kalenderoversigt

Hvordan opretter jeg en oversigt over flere personers kalendere i Outlook (mac)? Jeg kan gøre det ved at lave en mødeindkaldelse med alle navne, men det virker noget klodset - der må være en autoriseret måde ?
Avatar billede flemming Nybegynder
07. maj 1999 - 10:04 #1
Den autoriseret måde er at du får adgang til de andres personeres kalendere:

File->Open->Other User's Folder

Så har du adgang til den Informationen du efterspørger.
Avatar billede jespers Nybegynder
14. maj 1999 - 09:39 #2
Den er jeg med på. Problemet er, at jeg gerne vil lave én stor kalender med flere brugeres data. Denne skal i princippet fungere som min personlige kalender mht. opdatering via nettet. Fidusen er at jeg hele tiden har overblik over hvad alle foretager sig. Jeg vil f.eks. gerne kunne udskrive en samlet ugeoversigt over alles aftaler.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
24. juli 2000 - 20:11 #3
Vil du ikke stille dit spm. under kategorien \"generelt\", da denne primært er til spørgsmål om selve Eksperten. Jeg håber det vil give dig det et godt svar. NB.: Husk af afslutte dette spm. inden.