Avatar billede bundkort Nybegynder
08. juli 2007 - 17:13 Der er 6 kommentarer

Messenger kan ikke logge på

Hej
Jeg har en mac bærbar g4.
Jeg har installeret mac udgaven af messenger, og hver gang jeg prøver at logge på, så siger den at mit sigin er forkert, enten koden eller idén.
hvad kan jeg gøre,?
jeg har prøvet med et andet program "adium" virker også fint, men der er ikke så mange muligheder i, slet ikke nogen faktisk,,,, nogen der kan svare mig på hvad jeg kan gøre?
Styresystemet er Leopard.
Avatar billede egonspock Seniormester
08. juli 2007 - 17:23 #1
he, er du nu sikker på at du kører Leopard? ;-) Det er kun ude i meget begrænsede betaudgaver endnu, så mon ikke du har 10.4, også kendt som Tiger.
Mht. Messenger, så er problemet ofte at det er den forkerte udgave. Har du downloadet den nyeste fra
http://www.microsoft.com/mac/downloads.aspx?pid=download&location=/mac/download/misc/messenger60_download.xml
Husk at tage programmet ud af det disk-image der åbner sig og læg det over i program-mappen. Så skal du ikke vente på at disk-imaget åbner sig hver gang du skal bruge det.
Adium er da ellers et fint program ;-)
Avatar billede bundkort Nybegynder
08. juli 2007 - 18:53 #2
ja det er okey, adium, det virker, men sådan noget som at skifte navn, kan jeg ikke lige finde ud af, og prøver jeg at skifte billed så laver den fejl og lukker programmet, men jeg vil lige prøve det du har skrevet, men tror ikke det hjælper.
Avatar billede bundkort Nybegynder
08. juli 2007 - 20:46 #3
Nu har jeg prøvet det du siger, men den laver stadig fejl, den skriver
Sign in failed because the password is incorrect, or the sign in name does not exist. if you have forgotten your password, choose help topics from the help menu..
og jeg ved at det er rigtigt brugernavn og kode ingen tvivl om det
Avatar billede egonspock Seniormester
08. juli 2007 - 22:05 #4
Har du prøvet med store og små bogstaver? Det kan være at du har lavet dit password med store bogstaver ved en fejl. Sidst jeg oplevede den fejl var det "bare" at koden var forkert.
Avatar billede bundkort Nybegynder
09. juli 2007 - 20:21 #5
jeg er 100% sikker på det er rigtig brugernav og kode
Avatar billede egonspock Seniormester
09. juli 2007 - 22:27 #6
Kan det være at der er æø eller å i enten brugernavn eller password? Det kunne måske være det, og så er det en fejl i Messenger.