Avatar billede jafar20 Nybegynder
08. juli 2007 - 13:48 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Ang. samtale over nettet min makker kan høre hvad der foregår

hejsa

jeg har et problem ang. min lyd hvis jeg hør musik eller spiller over nettet sammentid som jeg snakker men en anden (med hørebøffer på) over skype eller msn kan ham jeg snakker med høre mit spil hvordan slår jeg det fra? jeg har ikke højtalere sat til kun hørebøffer med mic. i
Avatar billede webdesigner Praktikant
08. juli 2007 - 13:59 #1
hej du har sikkeret 5.1 lyd...
dette skydes at spilet bruger de 3 ander højtalerer når du sætter headset i...
du kan løse det ved at slukke for dit 5.1 anlæg
eller sætte din lyd til 2.0 skulle løse problemet
Avatar billede jafar20 Nybegynder
08. juli 2007 - 14:01 #2
der er 5.1 i computeren men det er ikke sat til bruger kun den gammeldags port
Avatar billede webdesigner Praktikant
08. juli 2007 - 14:02 #3
dvs at du har 1 jack stik til dit lyd anlæg og 1 til din headset ... hvordan skifter du imellem de 2 ?
Avatar billede jafar20 Nybegynder
08. juli 2007 - 14:05 #4
der er to stik et til høretelefonerne og et til mic. de sidder i front panelet på min computer har ikke slutte nogle form for anlæg til
Avatar billede fnulle43 Nybegynder
08. juli 2007 - 14:14 #5
hvis jeg var dig ville jeg ta og skrotte hele computeren, skulle ik undre mig den er købt i aldyr.
Avatar billede webdesigner Praktikant
08. juli 2007 - 14:41 #6
ohh så det er lyden fra headsetet der er s¨høj at din ven kan høre dit spil...
Tja du kan gøre 2 ting købet et nyt headset eller skrue ned for lyden-..
Avatar billede jafar20 Nybegynder
08. juli 2007 - 14:53 #7
har prøvet at skrue ned for heatsettet men det hjælper heller ikke har lige formateret min computer og det virkede før jeg formaterede min computer
Avatar billede webdesigner Praktikant
08. juli 2007 - 23:33 #8
kunne løde som om indput kommer igennem softwaren
Avatar billede jafar20 Nybegynder
16. september 2007 - 09:53 #9
den skulle fra digital til analog