Avatar billede mull3 Nybegynder
07. juli 2007 - 23:47 Der er 4 kommentarer

Website og promovering

Hejsa eksperter.

Jeg er ejer af en nystartet dansk netradio, og søger et "spark i røven"

Så vil gerne have hjælp til website/promoverings idéer.
Adressen er www.specific.dk - Formatet: dance/trance/pop/house

Vi søger også en website hjælper til hjælp af vedligeholdelse, dette er frivilligt arbejde indtil der er penge i kassen :-)
Avatar billede webudvikleren Nybegynder
08. juli 2007 - 00:29 #1
Start med at forhold jer til én kategori. Eventuelt "Hardstyle" som nu hører ind under de undergenrer. Dance,trance, pop og house radioer har vi jo allerede 100 af i forevejen som er danske. Vi har ingen radioer som KUN spiller dansk-top eller hardstyle, eller heavy metal!

Derefter bør du nok købe noget reklame forskellige steder. Ikke bare tro, at folk kommer af sig selv, eller via eksperten.

Forhold jer til dansk når det er under en dansk domæne. I snakker vel også dansk i radioen, det jo ikke fedt for de andre lande..

Derfor..
- Lav det på ét sprog (dansk forhåbenligt), og snak dansk og ha' en dansk side. Ellers køb et .com domæne og SNAK engelsk i radioen og skriv på engelsk.
- Køb noget reklame på sider som er lign. jeres/dit.
- Anskaffelse af nye kategorier, eller spil det nyeste nye :-)

Det er min meninger om netradioer osv. håber ikke nogle blev gale over mine bemærkninger
Avatar billede mull3 Nybegynder
10. juli 2007 - 08:07 #2
Kan du anbefale nogen steder at købe reklame?
eller måske gøre det gratis?
Vores økonomi er helt i bund. Det løber kun lige rundt p.t.
Avatar billede mull3 Nybegynder
10. juli 2007 - 08:07 #3
og selvfølgelig tak for det lange dejlige svar :)
Avatar billede flashnoob Nybegynder
10. juli 2007 - 20:48 #4
Det er en fedt med en netradio som jeres :D . Jeg kan se i jeres chat at I søger en der kan lave bannere til Jer? Hvis det stadig er aktuelt, er jeg villig til at hjælpe.
morten.flashnoob [snabel-a] gmail.com