Avatar billede bundkort Nybegynder
07. juli 2007 - 19:55 Der er 3 kommentarer

Kan ikke starte macén

Jeg har en mac, g4 bærbar. jeg skulle geninstallere den, og det sætter jeg den så til når den er i styresystemet, så genstarter den, og den installere det nye som den skal, men så bagefter den er færdig, og skal åbne styresystemet, så står den bare og loader, og kommer ikke vidre, så vil jeg prøve at boote op på en disk men det gider den ikke. ved i hvad det kan være? er der nogen taster man kan trykke for den starter op på cdrommen?
Avatar billede macintosse Nybegynder
07. juli 2007 - 20:29 #1
hold C nede
Hvis dette ikke hjælper prøv med ALT tasten og vælg så di cd
Avatar billede bundkort Nybegynder
07. juli 2007 - 20:40 #2
Det virkede det med ALT, også vælger jeg cdrommen, også går den over på det billed igen hvor den loader, det med æblet på
Avatar billede bundkort Nybegynder
07. juli 2007 - 20:43 #3
Nu virker det jeg takker mange gange for hjælpen