Avatar billede bursch Nybegynder
06. juli 2007 - 13:30 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Hænger under load af OS - Print service

Hej Mac'er,
Jeg har et lille problem med en Mac 10.38 som hænger under load af operativsystemet, den fryser når den kommer til load af print service. Men man kan få den op og køre efter 10-15 boot's.
Er der nogle der har nogle ide til en løsning?
Avatar billede sd8220 Seniormester
06. juli 2007 - 14:11 #1
Hejsa
Umiddelbart forslår jeg start fra installations-CD og derfra kør en reparation af disken og tilladelser.
Du kan også gøre det, hvis du starter op, men holder [skift] nede, så du starter "uden udvidelser" - virker det?
Det kunne jo tyde på, at der er en fejl et eller andet sted med din printer/cups. Har du for nyligt installeret noget på maskinen, eller har den været gået ned/afbrudt uden at lukke ned?
Avatar billede bursch Nybegynder
10. juli 2007 - 16:09 #2
Brugeren får en ny maskine, så der bliver ikke brugt mere tid på den.
Men tak for hjælpen..
Avatar billede bursch Nybegynder
04. juni 2008 - 18:53 #3
Lukket