Avatar billede leasy Nybegynder
06. juli 2007 - 10:47 Der er 8 kommentarer

tilføj printer

Når jeg vælger "tilføj printer" i vista, får jeg følgende fejlmeddelelse:
_______________
Windows kan ikke åbne tilføj printer. Den lokale printerspooltjeneste kører ikke. Genstart spooleren eller maskinen.
_______________

Jeg har genstartet maskinen et par gange, men den siger det samme.
Hvordan får jeg installeret en printer?
Avatar billede corleonedk Nybegynder
06. juli 2007 - 12:15 #1
Åbn start og skriv i søgefeltet..services.msc og åben den i programlisten (den vil prompte for admin password hvis du ikke er logget på som admin )

Højreklik print spooler og vælg luk
Højreklik igen og vælg start..

Din spooler er nu genstartet..
Avatar billede leasy Nybegynder
06. juli 2007 - 12:30 #2
Det har jeg prøvet nu, men får samme fejlmeddelelse?
Avatar billede corleonedk Nybegynder
06. juli 2007 - 12:51 #3
Og du har installeret den korrekte driver til printeren ikke.Har du UAC slået fra_,for det kan godt give nogle problemmer også.
Avatar billede corleonedk Nybegynder
06. juli 2007 - 12:52 #4
UAC skal være slået til mener jeg.
Avatar billede leasy Nybegynder
06. juli 2007 - 12:58 #5
Jeg har ikke installeret nogen driver endnu, det håbede jeg at kunne gøre undervejs i installationen.
Det er et desperat forsøg på at tilslutte en plotter jeg ikke kan få til at fungere på en anden maskine http://www.eksperten.dk/spm/786244
Avatar billede corleonedk Nybegynder
06. juli 2007 - 13:35 #6
Aha ja men hvis der ikke findes nogen driver til din printer,kan den ikke tilføje den.Den ved jo ikke hvad den skal tilføje..Det er desværre det store problem med Vista 64 bit,der er simpelthen mangel på driver support..Og det går meget langsomt med at få udviklet stabile..
Avatar billede leasy Nybegynder
06. juli 2007 - 17:53 #7
Jeg gir op.... tak for hjælpen. Du får pointene for ulejligheden.
Avatar billede corleonedk Nybegynder
06. juli 2007 - 18:18 #8
Ja det er sku noget ged med 64 bit