Avatar billede rasmuslarsen2 Nybegynder
06. juli 2007 - 02:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

World of Warcraft

Hej

Jeg har det problem, at jeg godt kan spille World of Warcraft på min bærbare computer, men ikke på min stationære. Vi har TDC internet, og jeg skifter en Netgear "USB-pen" fra den ene computer til den anden, afhængigt af, hvilken jeg bruger.

Mit problem lægger i, at jeg sagtens kan komme på nettet på begge computere (naturligvis ikke samtidigt), men i lige nøjagtigt World of Warcraft kan jeg kun komme på, på den bærbare.

Synes ikke rigtigt det giver nogen mening, i det der er installeret præcis de samme patches (dvs. alle) på begge computere, og fordi internettet virker fint på den stationære, lige med undtagelse af dette spil.

Jeg har kørt en:

tracert eu.logon.worldofwarcraft.com

på den stationære, og her får jeg resultatet:

Modtagervært ikke tilgængelig

Så der er jo tydeligvis noget galt, men hvad?

Håber virkelig i kan hjælpe, da jeg meget hellere vil spille det på den her computer :)

Rasmus
Avatar billede bubbaa Nybegynder
06. juli 2007 - 07:28 #1
Prøv evt at slå din firewall fra.
Avatar billede darrich Novice
06. juli 2007 - 13:15 #2
Lidt et sikkerheds problem at køre uden firewall, hvilket jeg ikke vil anbefale.

Her er opskriften på, hvilke porte skal være åben i firewallen.
http://www.blizzard.com/support/wow/?id=aww0790p
Avatar billede bubbaa Nybegynder
06. juli 2007 - 13:24 #3
Men en god måde at finde ud af om det er problemet
Avatar billede rasmuslarsen2 Nybegynder
06. juli 2007 - 18:11 #4
Havde i forvejen prøvet at åbne de porte i min(e) firewall(s) og også, at slå firewall'en fra. Intet af dette hjalp desværre
Avatar billede rasmuslarsen2 Nybegynder
09. juli 2007 - 14:47 #5
Lukker her..