Avatar billede fhansen Praktikant
06. juli 2007 - 02:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

button istedet for href

Hej allesammen.

Hvordan ændrer jeg denne <a href="boatreg.php">Du kan ændre dine data ved at udfylde en ny bådanmeldelse.</a>, til en button.
Jeg forstiller mig at man kan bruge onclick til dette.

Hilsen

Finn
Avatar billede nyhuus Nybegynder
06. juli 2007 - 03:03 #1
Ja, det er vist mere et javascript spørgsmål :), jeg ved os man kan, men kan sku ik huske koden til det.
Avatar billede showsource Seniormester
06. juli 2007 - 06:35 #2
<input type="button" value="Click" onclick="document.location.href='/scripts/';" onkeydown="document.location.href='/scripts/';">
Avatar billede fhansen Praktikant
06. juli 2007 - 09:52 #3
Havde godt en mistanke om at det måske var lidt java der skulle til....*S*
Avatar billede mungojerrie Nybegynder
06. juli 2007 - 10:00 #4
java != javascript ;-)
Avatar billede mobildata Nybegynder
06. juli 2007 - 10:51 #5
<input type="button" value="Du kan ændre dine data ved at udfylde en ny bådanmeldelse" onclick="document.location.href='boatreg.php';">
Avatar billede cronick Nybegynder
08. juli 2007 - 19:56 #6
<button onClick="document.location.href='boatreg.php';">Du kan ændre dine data ved at udfylde en ny bådanmeldelse.</button>
Avatar billede fhansen Praktikant
09. juli 2007 - 17:57 #7
Sådan så kører det, jeg havde bare ikke sat document foran, da jeg selv prøve det.

Hvad med nogle svar.

Finn
Avatar billede cronick Nybegynder
09. juli 2007 - 23:25 #8
(: