Avatar billede micpet Nybegynder
05. juli 2007 - 21:26 Der er 3 kommentarer

Afmontere tastatur på bærbar

Hey
Nogle der ved hvordan jeg får tastaturet af min zitech zw9? Vil ikke ødelægge for meget inden jeg går igang.
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
05. juli 2007 - 23:08 #1
Kender ikke den model, men mange bærbare har 2-3 skruer i bunden der skal ud.
nogle har også et par låse sidende i kanten af selve tastaturet (kig mellem/under  f tasterne)
der er også nogle bærbare man skal "klipse" et dæksel af (stykket mellem tastaturet og skærmen) og så sidder der skruer derunder
så mulighedderne er mange
men kig lidt på skruerne i bunden af maskinen, for det meste er det den måde det er lavet på
Avatar billede micpet Nybegynder
06. juli 2007 - 01:01 #2
tak cool mf , skruerne i bunden havde jeg ikke lige set :D , send et svar og modtag din belønning
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
06. juli 2007 - 01:10 #3
det var så lidt, men behold du bare points.